Good-joint - Apunts 1 PDF

Total Views 136

Summary

Good-joint...

Description

La Good Joint és una variant de sortida de la clàssica SAME i tot un encert. S’escola intel·ligentment cap al buit trobant una sortida ben bonica i escaladora. Pràcticament desequipada, es protegeix perfectament amb friends i tascons. Molt recomanable. Recordeu que la Falconera està afectada per regulacions de l’Escalada. Informeu-vos abans de planejar escalar a la zona. 

Via: Good Joint

Zona: La Falconera

Dificultat: 6a (MD)

Dificultat obligada: V+

Exposició: Baix

Compromís: Alt

Llargària: 240 metres

Equipament: Via poc equipada però fàcil de protegir

Material: 10 cintes, joc de Camalots del #0.4 al #3 i bagues

Orientació: Sud

Valoració: ****

Aproximació: Hem d’entrar al nucli del Garraf i dirigir-nos al port esportiu pel carrer Mirador del Port, continuem fins un revolt tancat on estacionem el vehicle. Continuem caminant en direcció oest fins atènyer el peu de via, 2 minuts. La via: Per accedir a la via pròpiament dita haurem d’escalar les quatre primeres tirades de la SAME i fer reunió a la meitat de la cinquena, en un pedestal evident (15/20 metres). D’aquí sortim recte i de seguida obliqüem a la dreta, en flanqueig aeri i un cop encintat un pitó, lleugerament descendent fins a situar-nos a un diedre. En aquesta tirada val la pena gestionar bé les cordes per evitar fregaments. La següent tirada va a buscar una evident i ben rabiosa bavaresa per després marxar a dretes fins trobar el pas. Nosaltres hem muntat reunió al lloc on hi ha el burí (hi ha qui no fracciona aquest llarg). Descens: Acabem d’arribar a la carena i la prenem direcció oest, anant a cercar el descens del sector Chani....